esrakahveci benim spinal sezeryanla doğumum olmadi ama sol tüpümü almislardi dis gebelik sebebiyle. Masaya oturuyosun sirtindan seni bastırıyorlar. Sakın kımıldama ve korkma normal bi iğne acısından farkli bisey değil. Spinalin tek farkı damar yolu gibi bisey açmıyorlar sirtina yani o igne bi kere giriyo ve cikiyo o kadar sirtinda ekstra bisey yok. Bacakların uyustumu başlıyorlar. 7 kat kesik tabi odana gelince ve uyusturucunun etkisi gecince bayahi ağrı yapiyor ben duvarları yumruklayip hemsirelere bak bagircam cok kotu agri kesici yap diye tehdit etmiştim. Tabi benim ameliyatim 1 bucuk saatten fazla sürmüştü doğum olmadigi icin 😅 ama ne baş agrisi ne kusma hic bisey olmadi sade neskafe içtim. merak etme sen korkulcak bisey yok çocuğu kucagina alinca karnindaki acıyı unutursun diyorlar. Ben tek başıma bebeksiz koridorda yürürken insanlar bebeklerini alıp emzirme kursu odasina gidiyorlardı aah ahh. Allah biliyo ya hiç yataktan kalkmak istemedim. Ama senin cocugun var kalkcan gezcen gaz cikarcan emzircen ohooo işin çok senin 🤣 agrin magrin olmaz diyim sana bak