Gmzli21 Kizlar ara ara sirt bel agrim oluyordu ama anlik sonra geciyordu simdi sürekli bir sirt agrim var sag üstte hic gecmiyor cok kötü oturamiyorum edemiyorum normal mi sizde de oluyor mu? Ve asagiya cok baski oluyor Özellikle wc otururken hissediyorum.
Yksel26 Gmzli21 32 haftadayım sırt ağrısı da doğum belirtisi diye okumuştum bir doktoruna bilgi ver bence seni korkutmak istemem ama benim de oluyor ama hafif masajla dinlenmeye geçiyor
Deletedmom6 Gmzli21 31. Haftadayım bende neredeyse hergün bel ağrım oluyor ama olup geçmiyor benim . Oturuyorum , yatıyorum, masaj yaptırıyorum ne yapsam geçmiyor. Şuanda da öyle şuan uzandım geçmedi geldim sıcağa oturdum hala geçmedi 🤷♀️
Sevilay_dvc Gmzli21 of of ya bu konu için aglayabilirim. Tam 4 ayliktan beri sağ sirt agrisi cekiyorum. Ve 33+3 um suan dahacok artti. Oturamiyorim ayaga kalkinca acim azaliyo. Uzansamda cor geciyo. Bi ara doktor kas gevsetici yazdi. Baya iyi geldi ama korktum biraktim sonra. Ama normal bisi malesef ki 🥺
Gmzli21 Yksel26 iste bundan önce benimde öyleydi geciyordu ama bu agri beni deli ediyor ne oturabiliyorum ne birsey gecmek bilmiyor zaten erken dogum riskim var saolasin Canim yazdim doktoruma bakalim ne diyecek
Gmzli21 Deletedmom6 sicaga oturmak da iyi degil diye biliyorum kuzum dikkat et erken baslatirmis dogumu hatta dus bile alirken ilik suyla alin deniliyor. Ben o yüzden doktoruma msj attim sordum sicak soguk birsey uygulayim mi napayim diye belki bir sey önerir belkide hastaneye cagirir.
Deletedmom6 Gmzli21 Ya sıcak derken belki üşüttüm diye geldim ayaklarımı kalorifere tuttum . Ben hep sıcak duş alırım.
Gmzli21 Deletedmom6 hii anladim bende sicak dus aliyorum ama dus altindayken aklima geliyor arada ilik yapiyorum😁🤭 rabbim saglikla vaktinde gelmelerini nasip etsin de🙏💗
Prenslerim Bende 32 iki haftalık hamileyim benimde belim ve sağ tarafım çok ağrıyor bide aşağıya çok baskı oluyor hatta bazen herhalde doguruyorum diye düşünüyorum randevumuza da var erken doğumdan korkuyorum
Gmzli21 Ay cok zor birseymis gercekten yaa. Bu arada ben doktoruma yazdim kizlar sicak uygulama iyi geliyor ama yapma biz tavsiye etmiyoruz dedi bunun yerine parol icebilirsin gecmezse hastaneye gel serum takalim dediler. Sizinde aklinizda olsun okdr agri cekmekte iyi degil dayanamicak hale geldiginizde gidin acile bi serum taksinlar biz rahat edersek bebekler de rahat eder