Uzun_54 Kızlar bir sorum olacak size benim hamileliğim 14+4 şuanda ama bazen bebeğin olduğu tarafta bir sertlik oluyor bazen yumuşak oluyor orası anlamıyorım neden öyle başına gelen varmı
Mrwmrw Benimde ilk gebeligimde olurdu, sanırım bebek bir tarafa toplanıyor, ayagi, poposu falan denk geliyor galiba sert olan yere
Sueda29 Ben 12haftalıgım bnmdebu sekildesol tarafta sertlik sanki başını dikmiş gbi oluyorbazen gaz mı acaba
Cansumeryem Ben 37+2 yim ve yeni yeni hissediyorum o sertlikleri dizin haftanız çok çok erken bi dr.danisin bence hemen