asyamomm tatlım aynı şey bende de oldu ilk başta benim göğüs ucum vardı bebeğim sağı hep emmek istiyordu ben ilk zamnlar sırf ac kalmasın diye sağ göğsümü verdim solu da ara sıra 1 ay oldu doğum yapalı sağ göğsüm taşıyordu sol göğsüm sağa göre daha küçüktü ama ben ısrarla solu da verdim git gide o da artıyor çok şükür sakin hep aynı memeyi verme bebek tuttukça göğüs ucun çıkacak sütün artacaktır.Her iki saatte bir o göğsü de boşalt sütün ona göre terbiye olacaktır