AryaNur ben de 26+5 haftalığım, aynı ağrıları hissetmeye başlayalı çok oldu benim de, sanki tekme değil de bacağını çıkarıyor aşağıdan gibi o zaman hemen oturuyorum bebiş dik durduğu İçin oluyormuş normal dedi doktor,,, hatta dur hele daha ağrılar başlamadı bile dedi,,, 🙈