Kdrkdr Kızlar vicdan azabı çekiyorum ama elimde değil 34 haftalığım hiç bişey yiyemiyorum canım istemiyo. Sabah az biraz kahvaltı ondan spnra arada meyve yersem yerim ayran içeriim akşam yemek falan hak getire. Bulantım yok ama yemek yeme fikri midemi bulandırıyo. Bebeğim de aç kalıyo vicdanım sızlıyo ağlıyorum. Nasıl açıcam bu iştahımı eşimle de kavga ediyoruz bu yüzden. Bebek var acıkmam gerekir ama ben acıkmıyorum😔😔😔😔napıcam ben ya🙁🙁🙁
Deletedmom6 Kdrkdr All benden de o kdr 31. Haftalığım hiç içimden yemek yapasım yiyesim gelmiyor artık. Eskiden 1 saat yemesem kudurur çeşit çeşit yapardım şimdi yok .😥