ikizannesii
selam kızlar 32. hafta ikiz hamileyim yaklasık 3 haftadır fena sekilde catlak ve kaşıntım oluyodu üstüme örtü dahi örtemiyodum. ilk hamileligimdede olmuştu yaklasık 2 ay ve dogumdan snra 1 ay daha cekmek zorunda kaldım kac doktora gittiysem fayda etmedi kaşıntı icin fenistil krem veriyolar oda en fazla 15 dk geciriyodu. her türlü yagıda kullandım sabah aksam ama nafile.
3 gün önce bi ebeye anlattım dayanamadıgımı bana bepanthen sensiderm diye bi krem önerdi kullanmaya basladıgımdan itibaren hem karnımı nemlendiriyo hemde kaşıntıyı geciriyo keşke ilk hamileligimde kullanmaya başlasaymisim dedim cok memnun kaldım ben gibi olanlar deneyin belki sizede faydası olur 🤗🤲🏻banada dua edersiniz 🤲🏻😘