denizadaalpp bi belirti oluyor mu açiklik varsa . bnm cok degisik sızlıyoo ayaga kalkincaa kesiyolar gibi
Beybitooo denizadaalpp karnınızda bebek bi yerde toplanır sertleşir karnınızda belirsiz bi huzursuzluk hissedersiniz halsiz hissedersiniz kendinizi
Belindaa Beybitooo Bu belirtiler bende 24. Haftadan beri var daha keskin belirtiler olur bunlarla kalmaz bence 🙆♀️
Esincim Beybitooo bunların hepsi bende var hatta eşime az önce dedim ki karnımda bi huzursuzluk var acaba neden oluyo diye
Nebahathumeyra Ben şey duymuştum açıklık ilerlediği zaman yere oturup bacaklarınızı uzatıyorsunuz açıyorsunuz sonra kapatmaya çalıştığınızda kapanmıyorsa açıklık ilerliyormuş diye duymuştum doğruluk payı nedir bilmiyorum
cqdm46 Bebeğin aşırı hareketli olması da açıklık belirtisi diye okumuştum ve şu anda aşırı hareketli bebeğim 🙄
Seyma1234 Beybitooo bende 36 haftada başladı o durum ve 37. Haftada çatı muayenesi oldum 0 açıklıktı 😔 39. Haftam bitmek üzere gelmeye niyeti yok taş gibi geziyoruz
Beybitooo Seyma1234 gelmesin 1 haftası daha var İnanin ne kadar geç o kadar iyi ben 37 yi goreyim baska bisey istemiyorum