Ebru01yalcin Kızlar merhaba serüvenin sonuna geldik. Bizde her anne adayı gibi günümüzü beklerken kontrollere gidiyorduk.en son kontrolde çatı muayenesi oldum daha sonrasında evde nisanım geldi her ihtimale karşı gittim ve 4 cm acikligim var ben sok oldum ne ağrı ne sanci geldi. Ağrı eşiğim yüksekmiş . Yatış verdi doktor ama kabul etmedim.evde çekerim dedim ve gittim. Yürüyüşumu hızlandırdım. Gece 11.30 oldu gittik 7 cm olmuş ben yine sokum yine ağrım yoktu. Artık yatış yaptım ben başladım yürümeye yavaş yavaş sanci belli etti 8 8.5 9 derken sancılar sıklaştı. Beni çatıya aldilar ve ıkın dediler. Ikınmam çok şükür iyi dediler nefesimi tuttum ıkındim en zoru da çatıda sanciyla ıkınmak oldu. Bi baktım ki bebeğim kucağımda. Dikisim de olmuş ama kaç tane demedi doktor az bi kısım dedi . Kavuştum sonunda minik fareme 👶🍼