ZorYollardanAsipGelenim teşekkür ederim, darısı başınıza inşallah. Çok şükür hicbi sıkıntı yaşamadım. Rahat bi hamilelik geçiriyorum bu sefer.
Doktorlar bi adet beklemeyi biraz da hamilelik haftanız belli olsun diye de söylüyorlar. Öbür türlü tahmini bi tarih yazmak zorunda kalıyorlar. Ben ilişki tarihimi bildiğim için ve yumurtlamalarim hep 14. Günler olduğu için sanki öncesinde adet olmuşum gibi düşünüp 14 gün geriye giderek tarihi o sekilde belirledik. Ultrason ölçümleri ile de tuttu zaten. Siz de ilişki yaşayacaksaniz kaydedin mutlaka. Benim işimi çok kolaylaştırdı.