Yazel Merhabalar...Adetime 6 gün vardı kan verdim negatif çıktı ama şuanda da adetim 5 gün gecikti..Acaba hamilemiyim ? Bu durumu yaşayanlar var mı kafam çok karışık :)
_kubranurr_ Yazel benımde adrtıme 1 hafta kala kan verdım nagatıftı sonra adetım gevıktı 2 gün test yaptım pozıtıf cıksındıyersı gun kan verdım 359 cıktı hamdnolsn 19+4 üz💙👶🏻🙏🏻
Mothersone Hemen gebelik testi al Benimde 5 günüm geçmişti test yaptım çıktı şuan 7 hafta 5 günlüğüz 😇🤲🏻