ceylanyenmz04 merhaba canlar ben 13 haftalık hamileyim normal zamana göre bugün benim adet günüm ama dünden beridir karnimda bir sanci var o kadar şiddetli değil ama normalde olmayan bie şey ve sırtım gevşemiş sanki adet olmusjm gibi bir durum bu bunu boule benim gibi yaşayan var mı devam ederse yarında ilk isim kendi doktoruma gidicem 😔
Nursimali ceylanyenmz04 aynisi 3 gun bende ust uste yasadim karnim ve belimm agriyodu korktum ama adet gunun de olmasi normalmis canim oyle agrilarin korkma
ceylanyenmz04 Nursimali çok saol kuzum ya benim daha önce de 2 adet düşüğüm oldu bunda biraz tedirginim
AhsenMila Bende adet döneminde öyle sancı yaşadım hatta lekelenme bile oldu. Vucut alıştığı için o kasılmalar oluyomuş herkesde olmuyo ama bazıları gebeliğin ilk 3 ayında hep adet dönemine denk gelen tarihte sancılanma yaşıyor. Bende korktum hastaneye gittim adet döneminde oluyor dedi Dr.