Baloglummmmm teşekkür ederim 🙄 doktor plasentanın ayrıldığını söyledi hemen sezaryene almak istedi tabi kabul etmedim kendi doktoruma gideceğim dedim, akşam yeniden nst çekildiğinde bebeğin kalp atışı 170-190 arasındaydı yarın doktorum muayeneye çağırdı nst normal dedi ama içimdeki şüphe gitmiyor 🤷🏻♀️