Nzlkca benim de 34 de suyum geldi hemen gittim hiç iğne falan da olmadım ultrasonda kilosuna falan baktı doktorum sadece normal Doğum riskli olabilir bebek kendini itemezse bizde zorlarsak beyinde hasar olabilir dedi çocuk doktoru ile görüştük oda normal Doğum yapma dedi acil sezeryana gittik 2.5 kilo doğdu hemen çocuk doktoru kontrollerini yaptı gayet sağlıklı küveze gerek yok dedi ve hep yanımda idi sadece emme de güçlük çektik maalesef mama takviyesi yaptık ideal kilosuna gelene kadar Şimdi 3 yaşında ☺️ Kardeşini bekliyor artık