zynpdrmzgl Hanımlar selam. 11.haftanın içindeyim. Yemek kokusu beni öldürüyo zar zor yapıyorum sonrasında inanılmaz bi baş ağrısı oluyo. Yaşayanınız varmı aynı durumu çözüm bulabildinizmi? 🤢😖
Yrnkrm zynpdrmzgl çözüm yemek yapmamak😂😂 eşimle ben haftalardır sadece kahvaltı yapıyoruz çünkü onlar kokmuyor 🤗🤗🤗
zynpdrmzgl Yrnkrm ah keşke bide eşim öğlende eve yemeğe geliyo mecburen yapıyorum ama bugün bitirdi beni