@Heyve_997 normalde riskiniz yoksa bir şey olmaz. doktora da sorun ve burda bu konu için açılmış bir sürü post var. Onları okuyabilirsiniz. Ben 14. haftadayken bir haftalık tura çıkmıştık. 7 saatten fazla yol gittiğimiz de oldu. O zamanlar çok bir şey olmuyor. Arada mola vererek gidebilirsiniz. Doktorunuza da danışın tabiki. Doktorum bana hasta değilsin hayatını kısıtlama demişti uçağa da bindim. Bir günde kilometrelerce yol da yürüdüm bir şey olmadı çok şükür.