Nrmn_Trn Merhaba ikili teste aç mı gittiniz yoksa tokmu? Ben devlete gidiyorum gunlerdir bakıyorum erken saate randevu yok 15:00 a zar zor buldum ve aldım. O saate kadar ac kalmam mümkün değil kan şekerim ve tansiyonum düşer.
mustafaserpil1984 Nrmn_Trn ben yaptırmadım çünkü engelli doğada bir sıkıntısı olsada aldirmicam o yüzden gerek duymadım