Aybkh öncelikle merhaba canım bence bu konuyu doktorunla konuşmalısın yoksa çok kafan karışır bende senin haftandeyken buraya post açtım açılan postları okudum etrafıma sordum herkes olumsuz cevap verdi sonra doktoruma konuştum hiçbir zararı olmıycacını söyledi tam tersine olmassa sorunlar olacağını söyledi ona güvenerek yaptırdım ve iyiki yaptırdım çok az sınırda şekerim çıktı bu hafta diyete başlıyorum 😊🙏🏻
Normalde bende yaptırmıycaktım bi arkadaşımın akrabası Doğum yaptı ve şekerden dolayı bebeğinin ciğerleri gelişmemiş kaç gün yoğum bakımda yattı bunu duyunca çok üzüldüm kimseyi dinlemedim yaptırdım ve iyiki yaptırdım allah korusun bendede az şeker çıktığı için belki bebeğimin ciğerleri gelişmezdi ve yoğun bakımda yatardı ama işime tedbire aldım diyete başlıycam herşey allahtan allah hepimize kolay doğumlar versin inşallah 🙏🏻😍