ipek353535 Merhaba hanımlar zaten bu hafta iyice zorlamaya başladık göbeğim beni bir de üstüne başlayan bel ağrısı püfff :((( sizler ne durumdasınız ?
Deletedmom6 ipek353535 31. Haftadayız bu aralar artık hiç kesintisiz bel ağrım, bacak ağrım fln oluyor. Yürümem bile artık zorlaştı. Penguen gibi yürüyorum bazen😂
GGD ipek353535 ben 30 haftalığım ama bel ve sırt ağrım var daha erken ama benim için yalancı sancımı nedir bilmiyorum iki gün önce resmen dışarda dizlerimin üstüne çöktüm Ağrıdan Rabbim yardımcımız olsun. 🤲🏼🥺
Zehralismail Ben de 36 oldum. Biraz ayakta kalayım bel ve sırt ağrılarım çok kötü oluyor. Özellikle sort ağrım gece uyutmuyor.
Kumru82 Bende 33 deyim adet ağrısı gibi ağrılar oluyor ayakda cok dursam içimden cıkacak gibi oluyor zor zamanlar getçekten
Kivilipastaa Sabah o bel agrısından eşime dedim geliyo herhalde yalancı sancılar çok güzel kandırıyo yürürken de vücudumda sanki bi ton taşıyorum o kadar ağır