Bende hastane çıkısı diye aldım gözüme büyük geldi sonra gittim ebebekten organik ürünlerinin oldugu reyondan yenidoğan alt üst takım önlük ve eldivenin oldugu bi takım sonra aynı desen battaniye vardı onu aldım birde çıtçıtlı body ekledim mis gibi oldu 10 parça 20 parçalı olanlar bence gereksiz pahalı. İlk kıyafetini de saklıycam inşallah 😊