damlac sabah acildeydim daha 😒 boğaz ağrısıyla gittim faranjit dedi ve kanımda enfeksiyon çıktı. 36+4 deyim. Hamile olduğum için seçenek maalesef az. Seruma b12 vitamin kattı ve test sonucuna göre antibiyotik verdi. Ayrıca ağrı kesici serum yedim. Benimde kendi doktorum yoktu. Bakan doktor ilgiliydi ve bebeğe zararlı olsaydı vermezdi emin olun. Sizin haftalarda yine bu şikayetlerde acile gitmişim yine antibiyotik verdi. İçiniz rahat olsun bebeğe zarar verecek bişey vermezler. Çok geçmiş olsun 🤲