Bu9se9nur9 merhaba, bende 11+4 hamileyim. 10.haftamda acık kahverengi bi akıntım olmustu doktorumu arayip söyledim bi sıkıntı olmayacagını söyledi ama her ihtimale karsı yarın bakalım dedi. Baktırdık bir sorun cıkmadı cok sükür ama önlem amaclı progestan kullanıyorum. İçinizin rahat etmesi acısından sizde gösterin umarım sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi 😊🙏🏻