EsinMOM1 bir doktor nasıl böle bişey der anlamıyorum kürtaj ne yaaa daha 6 haftalık geç döllenme olur geriden gelmesi kötü bişey değilki şu doktorlar pek gaddar oluyo kürtaj diyen doktora hayata bir daha gitmezdi bende 6 haftalıken gitmiştim bir doktora özeldi kalp sesini dinletcekti ilk hamileliğim ses gelmedi dedim nolur gelmezse ya alırız yada kendinden düşer dedi sonrada büyük ultrasyon var onunla bakalım dedi resmen para tuzağı dayanamadım tabi bi gün sonra başla hastaneye gittim devlete kalbi atıyo ama daha çok küçük duyulmazki korkmayın dedi bi kaç hafta sonra duyulur dedi ölede oldu yani siz korkmayın kötü düşünmeyin herkesin farklı oluyo ilk geriden geliyo sonra bakmışsınız ileriden gidiyo haftalar sıkmayın canınızı kötü düşünmeyin