Kızlar çok şükür melegime kavuştum. Hemde ummadığım biranda. Salı günü muayene olmaya gittim. Aslında normal doğum için herşey uygundu. Fakat son muaynede doktorum çatı baktı ve sıvı geldiğini farketti. Bende akintimin olduğunu söyledim. Daha sonra amniyosure diye bi test yaptık ve pozitif çıktı. Yani suyum geliyomus. Fakat ne bi sanci ne bi acılma yok bende. Doktorumda bunu göz önünde bulundurarak suni sanci veremem dedi. Suyumun geldiğinden dolayı riske atmayalim sezeryan yapıcaz dedi. Biz eşimle doktorumuza güvendik tabiki. Gün vericek sanırken hemen yatışın yapilcak dedi doktorum. Biz şok olduk o anda😊 ailem kayınvalidem hepsi uzakta ben ağlamaya başladım. Ama yapcak bisey yoktu
Iyikide böyle oldu.. tarifsiz bir duygu. Saat gunduz 3 de girdim 3.26 da meleğime kavustum💕💕 tarifsiz bi duygu. Saat 4 de ben çıktım. Allah isteyen herkese nasip etsin
Ister sezeryan ister normal doğum olsun. Herşey sağlıklı ve yolunda gitsin. Biz melegimle çok iyiyiz çok şükür. Darisi tüm hamislere💕💕