Seymaert Kızlar 37 haftalığım. Islak elle yanlışlıkla açık kabloya dokundum. Elektrik çarptı. Yarım saat oldu bebeğim ufak ufak hareket ediyor ama zarar görmüş olabilir mi :( yarın gideceğim doktoruma başına gelen var mı
Slinn Seymaert canım kimse burda. Zarar görür görmez diyip vebal almaz diye düşünüyorum yine de git bi acile için rahat etsin toprağa bas çimenlerde yürü.