Vnsgb herkesin bünyesi aynı değil benimde üçüncü sezeryan olacak hayırlısı ile bir aya kadar bende ilkini genel oldum özelde çok rahat atlattım.ikincisi ise spinal oldum devlete öldüm resmen baş boyun bel ayak ağrısı çok çektim on gün acil de sabahladım. Fakat yanımda spinal olan başka bayan hemen toparlandı kalktı. Epidural olan arkadaşlarım çok daha memnun onlar yaşamadı hiç bu şikayetleri..ben yine özelde genel olacam spinal den çok korktum..ama sanırım bünye ile alakası var çünkü memnun olanda çok kişi var.