Zuzu Pyemsespyemses111 32.haftamdan beri kızım doğum kanalında geliş pozisyonunda.Normal doğacak diye sevinirken bu kez de çatımın çok müsait olmadığını öğrendim.Herşeyin hayırlısı kızlar
Ilkyaz Beklyoruz bu çarşamba gidicem tekrar ama doncegini sanmyorm epidural anestezi yapacaklar sanrm.
caglacaglar makat pozisyonda 34+2 yuzde yetmis doner dedi doktor bol su ic dedi ama insallah donmusturrr
Kubra15 Zuzu hadi ya bide öyle bi durum var dimi. Gerçekten normal dogum bi mucize ya. Yapanın yeri ayrı. Annemin üç cocugu var ücümüzüde normal dogurmuş. Bakalım bana nasip olcakmı.