Ozlem_33 hemsireanne1717 Gulcan85 ya bende ciğer geliştirici iğne oldum, doktorum hiç bi şey söylemedi bebeğin hareketleri azalır diye. Sürekli mi azalıyor yoksa geçici mi acaba? iğneyi ilk olduğum zaman çünkü baya hareketsizdi. Bi de kaçıncı haftalardasınız?
tgbasaritas Gulcan85 cogu kisi azalma yapiyor diyor ama benim bebegim ciger gelistirici igneden sonra costu resmen. Hareketlerino kadar artti ve sertlesti ki. Bence genelleme yapmamak lazim en iyisini doktorunuz bilir
hemsireanne1717 Bebeğin hareketlerinde azalma yapıyor. Doktorunuzun bilgi vermesi gerekiyordu aslında
denizadaalpp doktorum bana soyledi azalir korkma die ama bnmkiler ters tepki verdi hareketleri sertlesti . ama azalma yapiyomuş yuzde 90
hemsireanne1717 Ozlem_33 geçici 😊 ama muhtemelen son haftalara yakınsınız. Son haftalar yeri daraldığı için eskisi kadar hareket etmiyorlar hareketlerini sayın gün içerisinde toplam 10 kere hareket ediyorsa sıkıntı yoktur
Sheida Kesinlikle, benim de hareketlerinde bırakın azalmayı iyice kıpır kıpır oldu. 32. haftada oldum iğneyi. Bugün 33+1’deyim. Doktorum da söylemedi hareketleri azalır vs diye. Kişiye göre değişiyor demek ki.
Sheida Bir de herhangi bir yan etkiden bahsetti mi doktorunuz? Ciğer geliştirici iğne erken doğum ihtimalinde vuruluyor ya zamanında doğum olursa kötü bir etkisi yoktur insallah😕
Gulcan85 33 haftalıgım.erken dogma riski var.hareketi agarlastı.semsert oluyor.dr a sordum böyle olunca.dediginiz gibi herkese farklı etki yapıyor demek.karnım falan kızardı bnm