Nermin_aliyeva salam 31 haftadayim adet sancisi gibi karnim ariyo cok fazla diyil ama agriyo neden boylemi oluyo?
Skn23 Nermin_aliyeva pek bi fikrim yok canım . Ama haftan çok erken heralde sancın falan değildir diye düşünüyorum
Burcak_isa Nermin_aliyeva ben 31 haftalık hamileyim bu gece benim de oldu ama bir an geldinl sonra gecti
Minica_Eylul Nermin_aliyeva an itibariyle bende de var adet olacakmışım gibi hafif... bir de bu hafta kabızlık sona erdi bağırsak hareketleri de arttı.. özellikle sabahları.. 30.haftamdayim..
Elmiramm Genelleme normal ağrılar diyor doktorlar cnm böyle ağrı zamanların da bebişinin hareketlerini takip et benn 29 a girdim 4 ay sürekli ağrıdı şuanda ara ara ağrıyor
Nermin_aliyeva Elmiramm bebeyin haraketleri azaldi boyle his ediyorum evet ama 29haftda mesela iki dakika durmuyordu wimdi oyle degil hatda geve ben uyuyarken bile oyatirdi
Kumru82 Bende 33 hafta oldum günde bir kaç kez oluyor adet sancısı gibi sancı artık doğum yaklaşıyor dr sürekli olmadıkca norml dedi
Nermin_aliyeva Kumru82 bu dogum sancisi gibimi ? yani boyle oluyomu dogum samcisi yani bunanda widdetli olucak o hic ama bawlangic yani bu demek?
Nermin_aliyeva Burcak_isa evet geliyo geciyo boyle yani agridan kivranmiyorhmda ama hic iyi gelmiyo adet agrisi gibi siziltiyo widdetli digil
Nermin_aliyeva Minica_Eylul bende kabizlik yawiyorum qlicerin wam koydum turkce nediyorlar ona bilmiyorum) doktorom soyledi bagirsak zayiflatan sora 10 dq sora qitdim rahatladim
shsn Nermin_aliyeva 29da adet olur gbi 4 5 gün ağrı çktm doktra gttm bikç gn magnezyum kullndırdo geçti
Denizincani Nermin_aliyeva bnde 31. Haftamdayim we Ara Ara bende de oluyor yanlz bende enfksyon war ondan kaynakli onun dsnda da normal bu sancilar siddeti artmadkca Yani doktor oyle demisti sizi yanls yonlendirmek istemem doktorunuz en dogru bilgilendrmeyi yapar
Nermin_aliyeva Denizincani ne infeksiyoniki ? ben herseyi yoklamiwdim hecbirsey yoktu ( ne gibi infeksiyonki
Betul3535 Nermin_aliyeva bende 31 haftadayım adet ağrısı gibi ağrım var korktum doktoruma msj attım onun söylediği dinlen sıcak tut bol su ve magnezyum geçmezse gel dedi ama dinlendim geçti bu haftalar pek ayakta kalmaya gelmiyor dene belki sendede işe yarar ama geçmiyorsa mutlaka doktora görün