OzgeMrz yıllardır keyifle ve asla bırakmayı düşünmeden günde bir, bir buçuk paket sigara içiyodum öğrendiğim gün bıraktım birden kestim çünkü biride aynı binide diye düşünüyorum, sonra koku hassasiyetim oluşunca zaten tiksinti geldi. Şuan 15. Haftadayım ve bi haftadır canım çok istiyo ama içmiyorum çünkü aklıma ilk gelen bebeğimin o dumana maruz kalması ve daha elma kadar olan o savunmasız yavruma bunu yapmaya hakkım yok diyerek içmiyorum. Baş ağrısı yapıyo o zamanda günde bir türk kahvesi hakkımı kullanıyo başka şeylerle uğraşak aşıyorum. Tavsiyem azaltmayın herşey kafada bitiyo hele biz kadınların isteyip yapamayacağı bişey yokken evlatları için zor diye bişey olmamalı 😇 inşallah hemen bırakırsınız 🍀🙏🏼