pinarsvcn sizin kaç haftalık acaba? Bende 39+4 deyim dünden beridir parça parça geliyordu bugün sabah baya jel kıvamında kırmızı renkte geldi günüm yakın ya bugün içerisinde sancım suyum falan gelir mi yoksa Bi kaç gün bekler miyim çok merak ediyorum 🙄