ays_ays Prego quattro aldım çok beğenerek. Daha kullanmadım ama hafif parmağınızla itseniz gidiyor, çift yönlü, kolay katlanıyor, tekerlekleri çıkıp fazla yer kaplamıyor. Puset 9 aya araba 4 yaşına kadar kullanılır dediler. Babymall’dan aldım 5 yıl parça garantisi varmış. Kimi arabaların parçaları pahalı oluyor buna da dikkat edin derim.🤗