cancers merhaba arkadaslar, tabi en onemlisi saglikli olmasi ama cinsiyeti kesinlesenlerde erkek olanlar nasi bi hamilelik geciriyor? bu batil inanclarin dogrulugu var mi? genelde neler aseriliyor?
KucukAnne538 cancers Bence cinsiyetin yemeyle icmeyle alakası yok tatlı yersen erkek olurmuş çok kusmazsan miden bulanmazsa erkek olurmuş kimisi de çok kusarsan erkek olur diyor herşeye herkese göre değişiyor herkes istediğine göre yazıp çiziyor bunlara inanma canım
Ozican cancers Ben hiç istifra etmedim.Sonra hep tatlı yedim.Mesela et yemem normalde kırmızı et ama kasap önünden geçerken bile aşeriyordum.Benim içime doğmuştu erkek olacağı.Rüya bile görmüştüm. 🤗
Afra34 cancers mide bulantım oldu ama hiç istifra etmedim yiyemediğim yemekler oldu tatlı ağzıma sürmedim kaç ay sonrasında geçti hepsi şuan gözüm hep tatlı arıyor herkeste farklıdır elbette ama bende durum böyleydi. Sizde de hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻🤗
Hagag cancers bende şiddetli baş ağrısı oldu erkeklerde olur hep dediler ve midem bulanmadi göbekte aşağıda olurmuş öyle diyorlar 😬benim hep erkek dediler erkek çıktı 😅
Prenslerinin_annesi KucukAnne538 aynen benim iki oglum dada içtigim suyu kustum bunda cok rahatım kusmam yok erkekler sagda kızlar solda olur diyolar benim bu bebiş solda tatli dersen cıkolata degince bile migdem bulanıyodu limon tursu mandalina yıyodum yanı 2 cocugumdanda farkli bu bebek ama buda erkek 😂😂
KucukAnne538 cancers Daha ogrenmedim 2 hafta sonra ogrenecegim Tatli da aşerdim eksi de aserdim canim ne diyebilirim ki buna ayrica 12. Haftama kadar kusmadim şimdi başladı kusmalarim yani Bunlar belirlemez rabbim herşeyin hayırlısını verir yine de rabbim gönlüne göre versin inşallah ❣
Sesem Bende hiç istifra etmedim tatlı ağzıma sürmezdim bu zehri nasıl yiyorsunuz derdim tatlo aşerdim fakat kızım olacak denildiği gibi bir belirti yok malesef .
Sevalersin Bizim cinsiyetimiz erkek ben şiddetli mide bulantısı ve kusma yaşamıştım ama tatlı aşerme gibi bir durumum hiç olmadı daha doğrusu herhangi bişey aşermemiştim 30.haftaya gelene kadar sadece rüyamda 3 kez oğlum olacağını görmüştüm. Bence tamamen batıl inançtan ibaret.
ZehrAsil Resmen etten tiksindim 4 ay boyunca lavobadan cıkmadım istifa ettım. Limon nar ve üzümün koruk halini yedim. Sonuc erkek😀👶
Zeyk Tamamen hurafe. 19.haftama kadar kustum. Toparladım kendimi sonra hem tatlı hem ekşi yiyorum canım ne isterse. Poposu dönüktü hep ilk haftalar. Erken de hareket etmedi 20.haftamda hissettim ilk hareketini. Oğlum olacak 💙 cinsiyet tamamen şans DNA testi yaptirmadigin sürece belirti vs hikaye
Mutlu_anne2 Kızım da hiç bulantı kusma ağrı vs yaşamadım hep eksi yedim ama şimdi oglum olacak ilk 3 ay bulantidan hiçbir şey yemedim suan 29+4 uz hala bulantı devam ediyor aşırı Tatlı yiyorum 😁
Burcu2626 Hic bulantim olmadi deli gibi tatli yiyen ben gozum tatliyi gormedi mesela ama tiksinmedim de hic asermedim o kisiden kisiye degisiyo kesinlikle yeme icmeyle belirtilerle cinsiyetin bi alakasi yok
gzmuygn cancers canım 12.haftada nub teorisi var internetten bakabilirsin o bilimsel gerçekliğe dayanıyormuş bebişinin ultrason resmiyle kıyasla bakalım😊
Happy46 Oğlumda 9 ay boyunca midem bulandı yumurtadan tiksindim ekşi limon turşu yedim ilk aylar turşunun suyunu içiyodum 😁son aylarda paso dondurma yedim karnımda küçük top gibiydi sadece karnım çıktı başka kilo almadım
Mucize001 Sütten nefret eden ben.hamile olduğunu öğrenmeden süt asermis oldum.oğlumuz olucak ins.mide bulantısı kusma hiç yaşamadım.19 haftada mide yanmasi başladı 22 haftalık oldu oğlumuz.