Yeniannee Kizlar gaziantepte önerebileceğiniz kadın doğum uzmanları var mi 25 hafta olduk bugün doktorumu değiştirmek istiyorum önerilerinizi bekliyorum 😊
Yeniannee Nisaanne hastanede ki ebe ile anlaşamadık gec en hafta acile gitmiştim ve bi kaç şey duydum hastane ve doktor hakkında ondan sonra sogudum acikcasi
Yeniannee Zehra2701 o da cok yoğun oluyormuş ve içeride hasta varken başkaları da giriyormuş baskasi senin konuştuklarını duyuyormuş yani doğru mu
Zehra2701 Yeniannee yok canım ben hiç denk gelmedim öyle senin işlemin bittiğinde ilaç yazcaksa eğer o arada çağırır onun haricinde sen varken başkasını asla çağırmıyor. Belki duydukların da tahlil felan veren oluyor bazen o olabilir
Yeniannee Nisaanne cnm alttan baktı ben suyum geldi sanmistim ağlayarak gittim cok kabaydı cok sert muamele gördüm. Hastanede çocuk değişme olayını falan duymuştum google dan baksan da cikiyo. Sen hangi doktora gidiyorsun
Yeniannee Nisaanne ben şikayette bulunduktan sonra tekrar gittim sanırım faydası olmuş doktorum baya ilgileniyo artık
Yunusm123 Nisaanne ebelerin ilgisiz olması ters olması doğumdan sonra hastaya iyi davranılmaması gibi