Blackmom Arkadaşlar çok fena vajinal enfeksiyon olmuşum kasıklarım ağrıyor. Yürürken birşey sallanıyor sanki kasıgımda.. doktor fitil verdi dün gece Bitanesini attım fakat 40 dk sonra lavaboya gitmek zorunda kaldım haliyle ilaç biraz gitmiş oldu işe yaradı mı bilemiyorum.. En etkili çözüm nedir ? Korkuyorum bebeğime birşeyler olur diye 19 haftalığız
mermeral Bol su içmen lazım. Bende de var ilaç kullanmak istemedim, hamilelerin genelinde enfeksiyon oluyormuş zaten. Ama su içmeyi ihmal etme.