MrsAkkurt Hanımlar bu dakika tutma işi nasıl oluyo ya belimden kasıklarıma vuran bir ağrı var ona uyandım ama dakika olayı nasıl oluyo anlam veremedim hep ağrıyo zaten nasıl dakika tutucaz 😐
ozgeya MrsAkkurt Doğum sancısı ağrı şeklinde değil,sancı şeklindedir.Girer çıkar.o zaman dakika tutabilirsiniz.
Ozgemlym MrsAkkurt ayy benim de vajinam acıyo resmen bıcak batırıyolar sanki ağrı ilk kalktığımda vardı belime doğru kasıklarımdan yaklastı mı acaba 😳😳😳
MrsAkkurt defne55 Bende öyle düşünüyorum artık yada anlarız heralde sancı olduğunu diye düşünüyorum kararsızım yani 😂 Elmalipasta Sağol canım ♥️
MrsAkkurt ozgeya Ağrı demek istediğim sancı şeklinde adet sancısı gibi biraz daha fazlasi da olabilir hatta oyuzden anlam veremedimq
ozgeya MrsAkkurt Şuan size doğum sancısını anlatmam biraz zor,insan yaşamadan adını koyamıyor😊 ama emin olun doğum sancısı denilen şey geldiğinde çok net ayırt ediliyor. Kaç haftalıksınız bu arada? Açılmanız vs var mı?
MrsAkkurt Ozgemlym Ne Kadarlık oldunuz kuzum son ben onu 37. Haftada çok yaşadım o da bebek aşağı ittiriyomus kendini ondan oluyormuş doktor öyle demişti
MrsAkkurt ozgeya 39+2 haftalık olduk en son kontrolde açılma sancı vs yoktu hiç yarın tekrar kontrolüm var bakalım 😊
Ozgemlym MrsAkkurt 38+6 yız kuzum az önce de wc de çamasırımda jel gibi bişey vardı akıntı gibi değildi bildiğin toplanmış serçe parmak tırnağı kdar nişanmı acaba bilemedim herkesin kanlı kahve rengi olmaz diyorlar
MrsAkkurt Ozgemlym Evet herkesin öyle olmuyormuş kuzum belkide nişandır ben hala böyle bişey yasamadigim için bilmiyorumda tam olarak ama bı çok kişiden dediğin gibi olanı duydum doktorunun numarası falan varsa bı danış istersen
Ozgemlym MrsAkkurt kuzenim dr onunla konustum olabilir dedi kuzum panik yapma sancı su yoksa endişelenme dedi boşu boşuna hastaneye gidip orda eziyet çekme hiç dedi özele gidiyordum bulunduğum yerdeki devlet hastanesi çok güzel özel gibi olunca bıraktım devletteki dr numarası var ama pazar pazar aramayım yazmayım dedim öyle sancım falan yok henüz zaten yanımda da kimse yok aileler henüz gelmedi eşimde aksi gibi bugün çalışmak zorunda kaldı personeli izin isteyince bekliyorum bakalım Sancı su bişey olursa denizleri aşıp gelcek eşim artık😂
MrsAkkurt Ozgemlym Ayy 😊 Allah yardımcın olsun kuzum ya Rabbim hakkımızda hayırlısını nasi petsin inşallah babasını beklesin kuzucuk tekken gelmesin az daha dursun 😊