Evet kızlar ben araştırdım bi tanıdığımda orda doğum yaptı.Doğumhanedeki odalar tek kişilik sancı çektiğin odada doğum yapıyosun sonrasında servisteki odalara indiriyorlar.Ordaki odalarda en fazla iki kişilikmiş ama genelde tek kişilik oluyor.Refakatçı olarak yanında bir bayan kalabiliyor.Oda süslemeleri de yapabiliyosunuz🤗