Caglacan merhaba bende aldım ama henüz kullanamadım.hatta benim aldığım askılı olan sırtıda alıyor içine 300 den 200 küsüre düşmüş.baya düşmüş ben 300 e aldım tabiki bundan daha fazla düşmez çünki ablam da aldı bukadar bile düşmemişti Ozaman.memnunmusun dersen ablam çok memnun kaldı zaten onun ısrarı üzerine aldım.fark baya oluyor yAni.onda gördüğüm kadarıyla.