Nasippp Kızlar efektli olan testim İLK 15 Dk içinde olan fotoğraf Normal fotoğraf 1 saat olmadan çıkan başından ayrıldım netleşmiş sonra 🤷🏻♀️ https://i.hizliresim.com/00XdM8.png 1 saat olmadan netleşen testim
Nasippp Mart_annesi canım bak altta paylaştım 1 saat olmadan belirginleşen çiZgiyi neden hemen çıkmadı ki 🥺
ozgeecan9 Nasippp bu baya silik pembe cizgi cıkmıs buharlasma cizgisine benzemiyor amaaa hayırlısı olsun insallah adet gününü bekle sen canım🙏🏼
Mihriiban Nasippp ilk 3 dk içerisinde netleşmesi gerekiyor aslında bu testlerin bende daha önce siZin gibi bıraktım pozıtıftı ama hamile değildim yınede umutlanmayın derim Allah gönlünüze göre versin 😊
Deletedmom6 Nasippp Canım bence hamilesin bariz belli çizgi çıkmış adetine de daha kaldığı için erken yaptığın için bu kdr silik yoksa var yani hayırlı olsun.
Turkolog Nasippp bende de böyle olmuştu. Hatta tuvalet çöpüne attım çıkmadı diye sonra eşim ben bir daha bakacağım dedi baktı ki çizgi biraz silik ama belli. Sonra kan testi yaptırdık pozitif çıktı. 😁
Fundaumttlkc2007 Nasippp ben adetime 3 gün varken yapmıştım çok silik çıkmıştı sonra adetimi 4 gün geçti yaptım çift çizgiydi .. inşallah rabbim sanada nasip eder 🤲🏻
Nasippp DiplomaliEvHanimi yok kuzum lekelenme olmadı bende ama yumurtlamadan sonra kasıklarımda baya ağrı bacaklarım ağırdı falan
DiplomaliEvHanimi Nasippp 🤩vala cizgi var adetin 2gun gecsin bidaha yap sonra dogggru doktora 😍😍 Bende heycanla bekliyorum lekelenmenin 12.gunu bugn
Nasippp mrskorkut adetime 4 gün var canım. Yarında test yaparım ona göre gidip kan vericem efektli olan 15 içinde olan Diğer testi 1 saat olmadan belirginleşen çizgi
Nasippp Mihriiban adetime 4 gün var canım ama efektli olan testim 15 dk içinde çıkan diğeri de 1 saat olmadan belirginleşmiş başında beklemedim haliyle sonradan gördüm 🤦🏻♀️
mrskorkut Nasippp ama ben efektli testinde de gördüm ki o çizgiyi 🤲🏼😍♥️ Bak gör Allah’ın izniyle pozitif canım benim maşallah ♥️♥️