Ayseysf 29+ 2 haftalıgım bebeğim dün geceden bu yana toplasam 2 dakıka boyu durdugu hıc olmadı butun gece uyanıktım sert sert tekmeler hep devam ettı normal de bısey yersem durur hemen yedım sabah bana mıısın demiyor hala devam.. Bu durumu yaşayan var mı?
Rbs111 Ayseysf bende öyle olduğunda ertesi gün yavaşlıyordu canım yorulup . Eğer diğer günde böyle devam ederse içini rahatlatmak amaçlı doktora gidebilirsin
ZAsk Ayseysf Ben 😁 24 haftadan beri bunu yaşıyorum. Sanki içimde karate kid yaşıyor. Doktoruma sordum en sevdiğimiz bebek tipi dedi. Asıl hareket etmezse kork dedi. 35+2 olduk hala aynı. Karnımda top koşturuyor 🤪
Cananbaran Ayseysf ben eşime diyorum ki senin oğlun içerde takla atıyo heralde koşu yapıyo bazen beni çok yoruyo ama yinede çok güzel bi durum bi duygu🤗🤗🤗🤗🤗
Kizkalesi Ayseysf bende 29+2 yim. Bazen yorulup bir iki gün azalıyor hareketleri ama son birkaç gündür benimki de öyle iki gece uyuyamadım bugün uyudum şükür. Bazen karnımdan çıkacak sanıyorum normal yani merak etme bikaç güne de hareketleri azaldı diye korkarsın ama oda normalmiş anladım ben Bi duruo Bi koşuyor 😅
ZAsk Ayseysf Valla ben de ablamadım. Çok uykusuz gecemde olmadı çok şükür. Mesela gece uyuyorum bebiş de uyuyor, tuvalete kalkıyorum oda uyanık tekmeliyor... İlk oğlum çok sakindi ama gece uyuyamazdım hiç. Anlamadım. Şu an bile karnımın sağ tarafında yumru var ve kaburgama vuruyor 😁😁
Ayseysf Cananbaran normalden farklı bi durumla karsılastıgımı düşünüp yazdım bu haftaya kadar bı kez bıle böyle olmadı cok sert ve hiç aralıksız sekılde dün geceden bu yana devam
Kader12 Ayseysf benim de öyle canım ya hiç durmaz. 😫 ama içimizde hareketli olsunlarda dışarda uslu olurlar inşallah 🥰
mavipapatya Kader12 bize gelecekleri gün yaklaşıyor diye heyecanlanıyorlar bence içerde taklalar atıyorlar 😂 sanmıyorum ki doğunca uslu olacaklar 🤷♀️🤷♀️ Bunlar fırlama olur bizi gece uyutmazlar gibi 😂
mavipapatya Ayseysf Bende 29+2 yim ve aynı durumu gece yaşadım 🙈 Ama hareketli olmamasından iyi diyorum. Hareket etmeyince tedirgin oluyorum ya hareketleri hissetmek en güzeli 😍
Neslihansss Ayseysf benm 25 de basladı 39 um hala devamm 10 dakka mola veriyor belki artık kuduruk diye sesleniyorum 😂😂😂bazen kızıyorum cevremdekiler diyo daha simdiden. Basladın kızmaya diye ama napiimm 😌😌
gzmuygn Ayseysf Hareketli bebek seviyor doktorlar dün ben doktora gittim 12+4 üz ama ultrasonda yaptığı hareketleri görünce şok oldum kendini atıyor dönüyor duruyor belden destek alıp zıplatıyor 3 saat öncesinde çikolata yemiştim 1 çay kaşığı ama onun çok etkisi varmı diye düşündüm sonra.😂 Doktor böyle olsub hep inşallah dedi. Babası benm çocuğum tekvandocu olcak diye seviyor hep karnımı sanırım babasını duyuyor 😂
Gamzeliim38 Ayseysf Benim öyle olduğu zamanlar mutlaka pozisyon değiştirmiş oluyordu Baya bı çabalıyor dönmek için falan göbeğim acayip şekiller alırdı Pozisyon değiştiriyor olabilir Sakinler daha sonra