Mgtl Kızlar merhaba ben 20 haftalık gebeyim. Ama henüz bir hissetme olayı yaşamadım acaba ara ara hıçkırık gibi oluyor da ben mi hissetmiyorum onu da bilmiyorum bu arada bebeğim kız. Siz kaçıncı haftada hissettiniz bir tek ben mi böyle oldum
Deletedmom0810 Mgtl ilk gebeliklerde 20-24 hafta arasında hissedilmesi bekleniyor normal bir durum ☺️ İnşallah en yakın zamanda hissedersin 🙏🏻
mermeral Ben de 21 haftalığım, aynı şekilde cinsiyeti kız. Daha hissedemedim, 23 ten sonra hissedersin dedi doktorum.
Emelcskndgn Benim oğlum olucak, 18.haftadayız, sanki böyle boşluktan birisi karnıma vuruyor gibi ama cok hafif bir şekilde günde 1 2 kere hissediyorum. İlerleyen zamanlarda dahada netleşir muhtemelen😊
Zeyk 20.haftada hissettim bende patlamış mısır gibi pıt pıt yapıyordu. 22.haftamiz bitti daha net hissediyorum artık. Doktor 20-24 arası hissedersin demişti zaten. Az kaldı çok güzel bişey hissedeceksin♥
Seda_123 Mgtl Aynen bizimki yaramaz olacak galiba 20.haftadan sonra coştu resmen karnım yamuluyor artık 29+3 haftalık olduk