Btldrcn ben geçen hafta gittim bademciklerim şişmişti antibiyotik yazdı amoklavindi galiba 3 gün kullandım geçti gibi şuan çok hafif sızı var dayanabileceğim türde olduğu için ilaca devam etmedim balın içine taze toz zencefil kattım ondan yiyorum yakıyor Boğaz’ı etkili oluyor gibi