Emin_e Niloyaaa 2li taramayi yaptirdim bir sorun gormedi doktorum, digerlerine gerek yok dedi yaptirmadim sadece detayliya girdim
ds06 arslanmerve57 4 ki tarama ne zaman oluyor ? Ben 12.haftamda 2 li tarama yaptırdım düşük risk grubunda çıktım.doktorum istersen 16.hafta da 3 lu tarama yaptırabilirsin dedi.ama 4 lu taramadan bahsetmedik
arslanmerve57 ds06 16. Haftada oluyor canım 4 lü tarama testi . Ben hepsini gereksiz buluyorum 2 li 3 lü 4 lü yaptırmadım detaylıya gireceğim sadece
sulehanim Benim şimdiki aklım olsa bende yaptırmam deseler ki down ihtimali var aldıracak mıısn aldıracaksan yaptır yok ben her türlü doğururum diorsan hiç yaptırma insanım kafasını karıştırıyolar boşu boşuna
Gzdnr Sadece dörtlüyü yaptırdım keşke yaptirmasaydim gereksiz doktor gerek görürse yaptırabilirsiniz diyo bizde hiçbirini yaptırmadık diye yaptırdık 4luyu pişmanım gereksiz oldu