Rojdaaa Merhabalar, 6+4 üz bugün itibariyle 🥰 mide bulantılarım bir haftadır başladı dün gece 3 gibi uyandım bulantıdan birkaç saat uyuyamadım hem gaz hem bulantı vardı kusamıyorumda. Birde çok sevdiğim yemekleri bile yiyemez oldum dün gece canım istedi diye makarna yaptım iki kaşık alamadım midem ağzıma geldi. Ne yapabilirim 😥
Mahbeker Rojdaaa Derin derin nefes alın balkona pencereye çıkıp. Ve ben kolonya ile atlattım mide bulantılarımı gerçekten iyi geliyordu bana. Deneyin belki iyi gelir. Çok az elinize sıkıp koklayın. Limon, mandalina da aynı işi görür.
Ecrinimm Rojdaaa bulantıların en şiddetli oldugu dönem ne yapsan tamamen geçmez aç kalmamaya çalış yaglı asitli yeyp içmemmeye çalış ben 36haftalıgım hala çok bulanıyor kusuyorum
Tubaaa-91 Prilam dr diye bir hap var ondan kullanabilirsin hamileler için mide bulantısını kesiyor tavsiye ederim çok işe yarıyor beni sadece o kesmişti 🥰
Burcugaz Tuba arkadaşımızın dediği gibi prilam dr ilacı tamameb kesiyo herkeste işe yararmı bilmiyorum ama bende kesti doktorum sağolsun
Tubaaa-91 Burcugaz bende de sadece o kesti ne yapsam olmadı bi içtim gece iki tane sabah kalktım aman tanrım dedim midem bulanmıyor beş gün yemek yememiş gibi karnım aç uyanmıştım ara ara hala kullanıyorum midem bulandığında