Gulsum0910 10 ekimde hsg Çektirdim normalde 3 kasimda regl olmam gerekiyordu ama olmadım bole hsg filminden sonra adet gecikmesi yasayan var mi?
nurnurr Gulsum0910 evet bende 15 gun kadar geciktim sonra doktorum adet söktürücü bi ilaç verdi onun ustune oldum ondan sonraki ay düzene girdi.. yani normalmiş doktorunla görüş istersen
Nasippp Gulsum0910 bende oldu adet gecikmesi 18-20 gün sonra mı ne adet olmuştum ama hgs den dolayı mj bilmiyorum ama gecikme olmuştu
Mucize001 14 haziranda çekim yapıldı.adet gormeden 4 temmuz da 4 hafta 4 günlük hamile olduğum öğrendim...sat 7 hazirandi.😍