Mavilianne Aylamada Ultrasonda bebeğimin kilosu farklıydı doğduğunda farklı. 3550 dediler 3945 ile normal doğum yaptım ilk doğumumdu. Doktor bile şaşırmıştı hatta 🤷🏻♀️😂
mervella Aylamada canım birinci kural annenin çatı yapısının müsait olması ikincisi de özel mi devlet hastanesi mi.. özelde 3950 gramdan sonrasını genelde riske atmak istemiyorlar,devlette ise 4450 gram doğumları görmüşlüğüm vardır
Kayarozlem8023 Bebekten çok çatı önemli bazen 2000 kilo bir bebiş bile doğamayabilriken 4500 5000 kilo normal doğan var annenin öatııs çok önemli ama genelde doktorlar 4 kilodan sonra kendilerince riske atmayıp sezeryan öneriyorlar
Kayarozlem8023 Çatı muayenesine göre yorum yapılır ama ben devletin 4 kilo üstü diye sezeryan yaptığını duymadım hiç bizim burda özellikle ya çocuk ya anne ölecek seviyeye geliyor da öyle sezeryana alıyorlar