Oznurcevik Bebegimin bağırsağında 22 haftalikken küçük beyaz leke saptandı 28 haftalık olduk hala ayni yerinde duruyor buyume falan yok dr dogduktan sonra kendiliğinden gecebilecgini söyledi bu durumu yaşayan arkadaşlar var mı?
Melos58 Oznurcevik bizzat yaşadım suan 28 haftalık olmak üzereyiz kontrolde doktorum büyütülecek bisey degil dedi korkmana gerek yok dedi