Tprkncr
Merhaba.. 37+4 günlük hamileyim. Bir haftadır fln sol kasığımda ara ara ağrı oluyordu. İki gündür baya şiddetlendi artık otururken kalkarken hatta yürürken canım acıyor. Doktora tabi ki gideceğim fakat hemen olmuyor malesef. Belki aynı durumu yaşayan ve fikri olan birileri vardır aranızda??
Tprkncr
????
11_ilaydaaaa
Aynısı 2 haftadır bendede oluyo yürüyemiyorum yatkda dönemiyorum acayip canım acıyo
Tprkncr
İdrar yolu enfeksiyonu geciriyormuşum sizde bir doktora gidin isterseniz.