Salihsaliha ben yurtdısında yasıyorum 2 yaşında kızım var evde muhasebe yapıyodum son 2 aydır bıraktım kızım 2 yaş sendromuna girdi hep ilgi oyun istiyo. ilk zamanlar cok rahattım hatta 20. haftamda türkiyeye arabayla geldik 2500 km sadece geliş ki izindede türkiye turu yaptık, benim hic yatcak zamanım olmadı desem yeri bi kc haftadır sancılarım oluyo zaman buldukca yatıyorum ve aşırı şekilde kaşıntılarım var üstüme nevresim bile örtemiyodum biraz yag sürdkce krem sürdükce geciodu yarım saat sonra yine aynı doktorlar ksıntıya krem verio fayda etmio taki bi ebe bepanthen sensiderm die bi krem önerdi cok faydasını gördüm suan iyiyim ama kasılmalarım var 1 haftadır günde 2 kere magnezyum iciyorum baya faydasi oldu 13 kilo aldım simdiye kadar 😣 karnımda baya baya cıktı