Meloo ben kullanıyorum zaditen 2mg hapım. Normalde sadece bahar ve ev tozu akar alerjim var. Ama dönemsel olup geçerdi. Hamilelik riniti diye bir şey varmış sanırım onu yaşıyorum 🤦🏼♀️ Alerji hapını da doktor kullanabilirsin b sınıfı mı ne dedi tam hatırlamıyorum hamilelikte kullanılabilen türde yani. Ama ne olursa olsun benim içime her gün içmek sinmiyor 3 günde bir içiyorum. Ama üçüncü gün tam bir eziyet oluyor bana şu anda da öyleyim 3. günüm ve hapşırık, burun tıkanıklığı, burnun su gibi akması, gözlerimin ve burnumun kızarışı... rezalet 🤷🏼♀️